موافقت نتانیاهو با پیشنهاد تیم مذاکره کننده برای دستیابی به توافق مبادله اسرا حمله حزب الله با موشک «برکان» به پادگان صهیونیستی «برانیت» + فیلم (۱۱ خرداد ۱۴۰۳) خانواده اسرای اسرائیلی: کابینه نتانیاهو تصمیم به قربانی کردن گروگان‌ها گرفته است رایزنی آل ثانی و باقری درباره راه‌های گسترش روابط ایران و قطر واکنش قالیباف به دعوت نمایندگان برای نامزدی ریاست جمهوری شهادت رزمنده حزب الله در جنوب لبنان + عکس (۱۱ خرداد ۱۴۰۳) کنعانی، اقدام «اتحادیه اروپا» در تحریم برخی مقامات ایرانی را محکوم کرد بورل طرح کنست رژیم صهیونیستی علیه آنروا را محکوم کرد نمایندگی ایران: آمریکا سلاح‌ هسته‌ای برای اسرائیل تکثیر کرد هلاکت دو فرد مسلح غیر ایرانی در ایرانشهر (۱۱ خرداد ۱۴۰۳) بایدن: اسرائیل پیشنهاد جدید جامعی برای آتش بس ارائه کرده است ترامپ: آمریکا کشوری فاسد و فاشیستی است تداوم مواضع خصمانه اتحادیه اروپا علیه ایران | آشتیانی تحریم شد (۱۱ خرداد ۱۴۰۳) اعلام منطقه بسته نظامی در شمال فلسطین اشغالی | حمله پهپادی به «عکا» (۱۱ خرداد ۱۴۰۳) پادشاه بحرین: برای احیای روابط دیپلماتیک با ایران تلاش می‌کنیم شلیک ۱۰۰ موشک حزب الله به شمال فلسطین اشغالی (۱۱ خرداد ۱۴۰۳) سازمان ملل: کره شمالی به تعهدات خود در قطعنامه‌های شورای امنیت عمل کند توضیح لاریجانی درباره استفاده از یک هشتگ شائبه‌برانگیز باقری: نشست سازمان همکاری اسلامی برای توقف جنایات اسرائیل برگزار شود وزیر خارجه عربستان: تلاش می‌کنیم همه تسهیلات لازم را برای حجاج ایرانی فراهم کنیم
سرخط خبرها

واکنش قطر به تهدیدهای اسرائیل درباره حمله به رفح

  • کد خبر: ۲۱۱۱۴۴
  • ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۴
واکنش قطر به تهدیدهای اسرائیل درباره حمله به رفح
وزارت خارجه قطر تهدیدهای رژیم صهیونیستی مبنی بر یورش به شهر رفح را به شدت محکوم کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، وزارت خارجه قطر با صدور بیانیه‌ای نسبت به تهدیدهای رژیم صهیونیستی در خصوص حمله به رفح واکنش نشان داد.

وزارت خارجه قطر بیان کرد: تهدیدهای اسرائیل در رابطه با یورش به شهر رفح را به شدت محکوم می‌کنیم. ما نسبت به فاجعه بشری در رفح که به پناهگاه صدها هزار آواره مبدل شده است هشدار می‌دهیم.

در ادامه این بیانیه آمده است: از شورای امنیت سازمان ملل متحد می‌خواهیم که با اقدام فوری مانع از حمله اشغالگران به رفح و ارتکاب نسل‌کشی و کشتار جمعی شود.

این نهاد قطری در بیانیه خود اعلام کرد: ما به موجب قانون‌های بین‌المللی و قانون حقوق بشر بین‌الملل خواهان حمایت کامل از غیرنظامیان هستیم.

وزارت خارجه قطر در ادامه تاکید کرد: ما با اقداماتی که با هدف کوچاندن اجباری ملت فلسطین از نوار غزه به انجام می‌رسد مخالفت قطعی داریم.

پیش از نیز عربستان، عراق و اردن نسبت به تهدیدهای رژیم صهیونیستی در مورد حمله به رفح واکنش نشان داده بودند.

وزارت خارجه عربستان در بیانیه خود در این باره اعلام کرد: نسبت به پیامدهای خطرناک یورش و حمله به شهر رفح در نوار غزه که آخرین پناهگاه صدها هزار پناهنده غیرنظامی است که حمله‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی آنها را آواره کرد به شدت هشدار می‌دهیم.

وزارت خارجه اردن نیز درباره حمله نظامی اشغالگران به رفح که شمار زیادی از آوارگان فلسطینی در آن حضور دارند به شدت هشدار داد. در بیانیه وزارت خارجه اردن آمده است: تاکید می‌کنیم که شورای امنیت باید به مسؤولیت خود جهت ممانعت از وخامت اوضاع و برقراری فوری آتش بس عمل کند.

وزارت خارجه عراق نیز با صدور بیانیه‌ای نگرانی شدید این کشور را از اخبار منتشرشده درباره احتمال حمله رژیم صهیونیستی به رفح ابراز کرد.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->